Reklam Alanı

19 Ağustos 2012 Pazar

Astım ile Mucadele

Astım çoğu yetişkin ve çocuklar bulunan çok yaygın bir hastalıktır. Bu bronşiyal solunum yollarının iltihabi olduğunu. Bu mukozal şişlik ve kas kasılması neden olur. Burun filtreleri kaçmak değişiklikler veya yabancı partiküller tıkanıklığı, göğüs sıkışması, soğuk algınlığı, öksürük, hapşırma neden olabilir. Bu nefes ve kan düşük oksijen kaynağı darlığı olur. Şiddeti bireye göre değişir.

Astım olgularının çoğu alerji tabi tutulur. Kedi alerjisi önemli bir husustur. Ve araştırmacılar yarısından fazlasını durumlarda alerji nedeniyle değildir ve nedeni de henüz olduğunu söylüyorlar. Sigara içiciliği bir Astım krizi için şansını artırır. Annenin gebelik sırasında sigara eğer cenin astım krizi geçirebilir. Hava kirliliği, astım nöbetlerini tetikleyebilir bilinmektedir. Çalışan veya ağlama Astım bir belirgin belirtisi sonra öksürük Çocuk. Bir çocuğun nefes zaman da ses gibi bir düdük vererek astım işaretidir. Ederek emerken homurtu sesi vererek bebekler.



Astım atakları genellikle virüsler tarafından tetiklenir. Dolayısıyla bir antibiyotik vererek hiçbir güç yoktur. Her yıl, grip için aşı yapılmalıdır. Else onlar diğerleri ile karşılaştırıldığında gripten kolay şansı var. Bir kişinin alerjisi olan etkilenir, histamin havayolu, kas kasılması zarının şişmesi neden olan serbest bırakılır. Yaygın alerjenler bazıları toz, tüy, evcil hayvan ve böceklerdir. Ancak, çoğu durumda, gıda ürünleri astım için ince bir nedenidir. Bu astım olan kişilerde psikolojik etkileri olacağını düşünmek yanlıştır.

Astım allerjenler, tahriş edici, enfeksiyonların neden olduğu hava yollarının iltihabi bir durumdur. Neredeyse tüm durumlarda kontrol edilebilir.

Çocuk astım atakları daha savunmasız ve böyle irritanlar, enfeksiyöz maddelerden uzak tutmak için önemlidir.

Her zaman size hemen doktorunuza veya hastalığın danışmanlık sağlayan herhangi bir çevrimiçi klinik danışmalısınız sonra normal olmayan bir şey olduğunu düşünüyorsanız Astım kontrol edilebilir bir hastalıktır ama unutmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder