Reklam Alanı

6 Mart 2013 Çarşamba

Hasta Bakımı İle Müşteri Hizmeti

Hasta bakım ve müşteri hizmetleri sağlık yöneticileri ve kamu üyeleri ile değiştirilebilir görünebilir, ama onlar kesinlikle aynı değildir. Hemşireler iki uygulamaları arasındaki farklılıklar göz ardı ederseniz, sonuç düpedüz felaket olabilir.

Dorland en Tıp Sözlüğü (2008) sağlık mesleği mensuplarına ve hastanın yararı için, kendi denetimi altında olmayan profesyoneller tarafından verilen hizmetler hasta bakımı tanımlar. Öte yandan, müşteri hizmetleri istiyor ve müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak için bir iş ya da tüzel yetenektir. Müşteri hizmetleri bazı unsurları hasta bakımı dahil edilmelidir iken, sağlık sektöründe müşteri hizmet kervanına içine çok derin atlama kaçınmak akıllıca olacaktır. Benim açımdan görmek için okumaya devam edin.


Sağlık tesisleri açıkça hasta bakımı için tasarlanmış, ancak ne olursa olsun bu güçlere halka inanmak istiyorum ne, müşteri hizmet için yapılmış değildir. Iyi müşteri hizmeti sürekli olarak ihtiyaçlarının karşılanması ve iş tenezzül insanların istediği içerir unutmayın. Tersine, hastalar genellikle iyi hasta bakımı etkilerini ortadan şeyler istiyorum. Zayıf hasta bakımı sunarken istediklerini hastalarda (sigara, börekler, vb) verir hemşire büyük bir müşteri hizmeti vermektedir.

Çift Çeyrek Pounder cheeseburger ve koroner kalp hastalığı tanısı hasta için süper boy patates hazırlarken o gülümsediğinde McDonald's'ın ızgaracı iyi müşteri hizmeti sağlar. Dostu uyumsuz tip I diyabetik hasta için istek başına şekerli tarçın rulo bütün bir düzine yaparak ekmek ekran büyük müşteri hizmetleri insanlara. O duman dışında oksijen bağımlı KOAH hastası eskort zaman Holiday Inn'de nezaket Katip üstün müşteri hizmeti sunar.

Hizmet sektöründe çalışanlar onlar bu ödeyen müşterilerine dönmek istiyorum çünkü bunlar belirli bir hizmet düzeyini sağlamak için yapmak. Iyi müşteri hizmeti kişinin sağlığı için kötü olabilir, kimin umurunda? Sağlık teşviki otel, restoran ve konaklama sektöründe işçilerin endişe değildir. Onlar hizmet birkaç yıl içinde hastanın ölümüne yol açacak olsa bile, tüm hizmetler karşılığında müşterinin parasını istiyorum.

Tamamen hasta tesisin dış müşteriler ve onların bakımı ile memnun değilseniz, hastaneye diğerleri bakın çünkü müşteri hizmetleri bazı yönlerini sağlık ait olduğunu kabul ediyorsunuz. Ancak, ne onun en süresince alınan vital bulgular var reddeden hasta hakkında rahatsız edilmek istemiyordu nedeniyle kalmak? Bu isteği onurlandırmak hemşireler ne istediklerini hasta vermek için müşteri servisi mükemmelliğe, ancak tam bir değerlendirmesini değil, zayıf hasta bakımı uygulama vardır.

Müşteri hizmetleri ve hasta bakımı eşanlamlı değildir. Ne yazık ki, iki kavram arasındaki büyük uçurumun sadece biz subjektif hasta memnuniyeti anketleri bağlıdır ödeme oranlarının bu dönemde girerken fazla çatışmaya gidiyor. Her zaman olduğu gibi, biz tedavi olmak istiyorum ki aynı şekilde diğer tedavi Altın Kural ile yanlış gidemem. Müşteri hizmetleri ve hasta bakımı arasında bir seçim ile karşı karşıya zaman, o hasta bakımı yaşıyor umuyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder