Reklam Alanı

6 Mart 2013 Çarşamba

Dünden Bugüne Hemşirelik

Hemşirelik mesleğinin, bir bütün olarak, hem de hemşirenin rolü son birkaç yılda önemli ölçüde gelişmiştir. Ben şahsen meslekte benim 30 + yıl boyunca hemşirelik değişen yüzü tanık olduk. Hemşireler doktorlar için yardımcıları veya asistanları biraz daha fazla olarak düşünülen günler artık geride kaldı. Bugünün hemşireleri mükemmel sağlık sağlayan önemli ve hayati bir rol oynuyor, kendi başlarına sağlık profesyonelleri vardır.

Ben hemşirelik okulunda iken geriye baktığımızda, ve sonra benim hemşirelik kariyer başlıyor, ben artık kullanımda olan veya yılda değiştirdi şeyler çok şey hatırlıyorum.
Kağıt grafik günler artık geride kaldı, elektronik tıbbi kayıtları ile değiştirilir. Eğitimli sağlık ekibi son dönemlerin en gözde meslekleri arasında yerini almaya hızla devam etmektedir.

0 yorum:

Yorum Gönder